środa, 11 grudnia 2013

Epilog.

 Witajcie ponownie, to znowu ja, wasz Liam. Wszystko o czym do tej pory mogliście przeczytać, miało miejsce mniej więcej pięć lat temu, kiedy to nasza kariera była bardzo słaba, ja i Zayn musieliśmy się ukrywać, a Darcy przebywała w londyńskim sierocińcu, w którym bywaliśmy jedynie w miarę możliwości, ze względu na masę występów, trasy koncertowe, wywiady, spotkania z fanami..
  Teraz to się zmieniło. One Direction jest rozpoznawalne w każdym zakątku świata. Każda hala, w której dajemy swoje show, jest wypełniona tysiącami Directioners, którzy wyczekują naszego widoku, naszych głosów i standardowych głupich zachowań na scenie, które nigdy nie mają końca. To dzięki tym osobom jesteśmy teraz, gdzie jesteśmy. Nie jestem nawet w stanie im podziękować, bo zabrakło by mi słów. Nasi oddani fani zawsze są dla nas numerem jeden. Są cholernie ważni i nie wyobrażam sobie, by przejść obok grupki osób, które życzą sobie zdjęcia lub autografu, nie zatrzymując się. To byłoby największe chamstwo na tej planecie z mojej strony! Oczywiście zdarzają się wszelakie koleje losu; brak czasu, niebezpieczeństwo, i wtedy niestety muszę odejść, machnąwszy jedynie ręką, uśmiechając się przy tym blado. Ich smutne oblicze wprawiają mnie zawsze w wyrzuty sumienia, więc cały czas przepraszam na twitter'że, że nie mogłem podejść.
  Nie tylko w życiu muzycznym nastąpiła zmiana. Prywatne sprawy również dobrze się ułożyły. Chcecie wiedzieć co mam na myśli, prawda? Podejrzewam również, że macie multum pytań do zadania, nie mylę się? Już wam wszystko odpowiadam, bądźcie spokojni. Postaram się niczego nie pominąć.
  Ziam. Tak ja i Zayn jesteśmy nazywani przez naszych fanów. To połączenie naszych imion. Nazwa ta, jest wprost urocza! Ale ja nie o tym chciałem. Przez pięć lat musieliśmy się ukrywać. Nie zawsze tak dokładnie wychodziło nam nie okazywanie uczuć, dlatego tak duża część Directioners podejrzewała nas o homoseksualizm. Przytulanie, dotykanie, czułe słówka i tym podobne rzeczy, miały miejsce przy praktycznie każdej okazji. Nie wynikało to tak dosłownie z naszej winy. Wyobraźcie sobie, że jesteście z kimś w związku i musicie udawać, że tak naprawdę łączy was jedynie przyjaźń. To strasznie boli, nie móc być blisko, prawda? Właśnie taki ból czuliśmy oboje. Zmniejszał się on, kiedy w końcu mogliśmy zostać chwilę sami i ponapawać się swoją prywatnością. Ale w końcu nadszedł błogi czas i okres kontraktu z Modestem, który nas cholernie ograniczał, dobiegł końca. To była niesamowita chwila wyjść na ulicę i móc zachowywać się tak, jakbyśmy byli sami. Minął cały ból i smutek, a nastąpiła radość, wraz z którą przyszło całkowite szczęście. Pogłębiło się ono, kiedy okazało się, że większość fanów nas akceptuje i cieszy się naszym związkiem. Tymi, którzy odeszli z fandomu lub ostro nas krytykowali, w ogóle nie zajmowaliśmy sobie głowy.
  Nareszcie mogliśmy zamieszkać razem, we dwójkę. No może nie zupełnie we dwójkę. To kolejna sprawa, o której powinniście wiedzieć. Pamiętacie doskonale, kiedy marzyłem o dziecku, prawda? Długo rozmyślaliśmy z Malik'iem nad podjęciem decyzji, ale w końcu się zdecydowaliśmy. Któregoś ciepłego dnia udaliśmy się do sierocińca. Po załatwieniu odpowiednich spraw i papierów, wróciliśmy do domu z Darcy i Freddi'm. Zaadoptowaliśmy tę słodką dwójkę, dacie wiarę? Cieszę się, że wprowadzono prawo na adaptację dzieci przez związki homoseksualne. Ono pozwoliło nam być rodziną dla dwójki najsłodszych dzieci pod słońcem i uczynić ich najszczęśliwszymi ludźmi na świecie.
  Czas jednak odejść od mojego życia i opowiedzieć wam trochę gorących ploteczek, jeśli chodzi o pozostałą resztę zespołu. Jestem prawie pewny, że najbardziej interesuje was Harry, czy zgadłem? Jeśli chodzi o tego lokowatego buraka, to nic się nie zmieniło. Wciąż jest zakochany w Lily, a ta w nim, pozostając dalej moją najlepszą przyjaciółką. Obojgu układa się wspaniale, rzadko się kłócą, umieją pójść na kompromis, a po długim nie widzeniu się, stoją przez godzinę wtuleni w siebie, na środku lotniska. Są naprawdę uroczy, nie uważacie?
  What about Tommo.. Ahh ten żartowniś! Nareszcie udało mu się przekonać do siebie Eleanor. Tworzą niezwykle dziwną parę. Ona miła, skromna i dość spokojna, a on chamski, rozrzutny i wciąż zachowujący się jak pięciolatek. Mimo to, darzą się ogromnym uczuciem, jestem tego w stu procentach pewny.
  A co z naszym blondaskiem? Długo nie mógł zapomnieć o swojej szkolnej miłości Gabrielle, więc był singlem. Ale pewnego dnia poznał swoją wymarzoną księżniczkę. Było to na jednym z afterparty, w którym uczestniczyliśmy. Przypadkiem rozlał na fankę, która przeszła bardzo trudne zadanie konkursowe, by się tam dostać, czerwone wino, które właśnie niósł któremuś z nas. Od tego czasu dużo ze sobą rozmawiali, śmiali się, tańczyli, śpiewali..  aż w końcu Niall zaczął działać. Są parą od roku. Niestety duża część Directioners nie akceptuje Ellie, ale zakochani puszczają to mimo uszu.
- Cześć słoneczko. Co robisz? - W pokoju zjawił się mój ukochany czarnuszek. Miał na sobie fartuszek, więc oznaczało to, że właśnie upichcił nam coś dobrego na obiad.
- Relaksuje się. Ta kilkudniowa przerwa w występach była dobrym pomysłem. Dopiero teraz odczułem swoje zmęczenie - westchnąłem, podnosząc się do postawy siedzącej.
- Zgadzam się - skinął głową. - Mam nadzieję, że swoim daniem poprawię Ci humor, dlatego zapraszam do kuchni - puścił mi perskie oko i zniknął za drzwiami.
  Wrzuciłem na siebie szare dresy i czarną bluzę, po czym podążyłem do łazienki. Załatwiłem swoje sprawy i powędrowałem za pięknym zapachem. Po dotarciu na miejsce, okazało się, że Zayn zrobił amerykańskie naleśniki. Widząc je, aż klasnąłem w dłonie.
- Zawołaj dzieciaki i siadaj do stołu, bo wszystko wystygnie - rozkazał, dekorując stół.
  Rodzinny obiad. Tęskniłem za tym niesłychanie mocno. Miałem przy sobie moje największe skarby. Wprawiło mnie to w wyśmienity humor.
- O której wpadnie wujek Lou? - spytała Darcy, spoglądając na Mulata.
- Louis? Po co przyjedzie? Dlaczego mi nie powiedziałeś? - odezwałem się z wyrzutem.
- Nie denerwuj się tak słoneczko. Złość piękności szkodzi - roześmiał się, a w jego oczach dostrzegłem iskierki. - On i Eleanor popilnują dziś naszej dwójki. Ja muszę Cię gdzieś zabrać.
- Gdzie? - zmarszczyłem czoło.
- Niespodzianka - uśmiechnął się chytrze.
  Podczas, gdy reszta rozprawiała na temat pogody, ja zastanawiałem się, w jakie miejsce chce zabrać mnie Malik. Już dawno nie robił mi żadnych niespodzianek, dlatego zdążyłem już zapomnieć, co może mieć w zanadrzu.
- Liam, pozmywaj naczynia, a następnie ubierz swój czarny garnitur. Za pół godziny widzimy się w samochodzie - rzucił chłopak, ściągając swój fartuch.
  Stałem jak słup soli, przyglądając się jego ruchom. Garnitur? Co on znów kombinuje? Moje zdezorientowanie rosło. Zapomniałem w ogóle gdzie jestem i jak mam na imię.
- Ziema do Payne'a - zawołał Zack.
- Przepraszam, zamyśliłem się.
  Tak jak rozkazał, zabrałem się za naczynia. Po ich umyciu, starannie je wytarłem, chowając na swoje miejsca do szafek. Następnie wróciłem do naszego pokoju i zajrzałem do szafy, z której wygrzebałem jeden z moich ulubionych garniturów. Wciąż nie wiedząc po co, założyłem go na siebie. Stając przed lustrem w łazience, ułożyłem włosy na żel i wyszczotkowałem zęby. Nie zostało mi już więcej czasu, więc czym prędzej zszedłem na dół. Był tam już Tomlinson wraz z Calder.
- Cześć, jak się macie? - zapytałem uprzejmie.
- W porządku, a Ty? - odparła dziewczyna.
- Również, ale wciąż nie modę odszyfrować, gdzie zabiera mnie tamten głupiec - westchnąłem, wyglądając przez okno.
- Więc może pójdź do auta? Im prędzej się w nim znajdziesz, tym szybciej dowiesz się tego, co tak bardzo zajmuje twoje myśli od obiadu - przewrócił oczami Lou.
- Masz rację. Do zobaczenia - uśmiechnąłem się lekko i wyszedłem.
  Jechaliśmy już może około dziesięciu minut, oboje ubrani w czarne garnitury, a ja nie przestawałem pytać ,,gdzie jedziemy?''. Zachowywałem się jak dziecko, ale nie mogłem nad tym zapanować. Ciekawość wzięła górą i chciałem natychmiast wiedzieć, co się dzieje.
- Jesteśmy na miejscu. - Usłyszałem w końcu.
  Znalazłem się na powietrzu. Wokół mnie rozciągał się las i różnoraka, bujna roślinność. Pomyślałem ,,co do cholery?!'', gdy Mulat złapał mnie za rękę i zaczął stąpać po wydeptanej ścieżce, prowadząc nas w sam środek lasu.
- Kiedy będziemy na miejscu? - marudziłem. Tym razem przypominałem osła ze Shreka, tyle, że Zayn nie był Shrekiem. Miał anielską cierpliwość i uśmiechał się tylko.
  Nareszcie się zatrzymał. Spojrzałem przed siebie i dostrzegłem jakąś małą, drewnianą budowlę. Była biała i całkiem urocza. Wyglądała dokładnie tak samo, jak te, które występują w komediach romantycznych, a zakochane pary wykonują na jej środku, swój pełen miłości i namiętności, taniec.
- Co to ma znaczyć? - odezwałem się.
- Chodź ze mną - odrzekł, znów mnie za sobą ciągnąc.
  Znaleźliśmy się na środku owej budowli. Chłopak z rozbawieniem spojrzał mi w oczy i ustawił nasze dłonie do tańca. Znów zmarszczyłem czoło, czując się kompletnie zdezorientowany.
- Co Ty wyprawiasz? Nawet nie ma muzyki! - oburzyłem się.
- Doprawdy? - uniósł jedną brew do góry.
  Z lasu wyłonili się mężczyźni, również ubrani w czarne garnitury. W rękach mieli brązowe skrzypce. Unosząc kąciki ust do góry na nasz widok, zaczęli grać, a nasze ciała poczęły ruszać się w rytm muzyki, wydobywającej się z instrumentów. Była dogłębnie piękna i wzruszająca.
- Po co to wszystko? - Kolejne z miliona zadanych pytań dzisiejszego dnia.
- Zapomniałeś już? Dokładnie pięć lat temu zatańczyliśmy ze sobą po raz pierwszy, na ślubie twojej siostry, Nicoli.
- Och, więc o to chodzi. Przepraszam, ale zupełnie wypadło mi to z głowy! Odkąd oznajmiłeś mi o niespodziance, nie mogłem uporać się z myślami. Wciąż rozprawiałem nad tym, gdzie mnie zabierzesz. Naprawdę bardzo Cię przepraszam, bo to ważna dla nas data - westchnąłem. Byłem na siebie niesamowicie zły.
- Nic się nie stało słoneczko - delikatnie musnął moje czoło.
  Tutaj nasza rozmowa się urwała, a my oddaliśmy się w zupełności tańcu. Muzykanci wciąż grali smętną melodię, która odpowiednio pasowała do tej chwili.
- Dziękuję - szepnąłem.
- Za co?
- Za to, co zrobiłeś. Nigdy nie pomyślałbym, że wpadniesz na tak ciekawy pomysł, a już na pewno nie zdawałem sobie sprawy, że zapamiętasz datę naszej pierwszej potańcówki. - Zaśmialiśmy się. - To dla mnie wiele znaczy Zayn.
- Ty dla mnie wiele znaczysz, Liam - uśmiechnął się chytrze.
  Przesunął swoją rękę na plecy i wygiął mnie lekko, po czym spoglądając swoimi radosnymi oczyma na moje usta, przysunął się bliżej, łącząc nasze wargi w zachłanny pocałunek, któremu oboje całkowicie się oddaliśmy. Do moich uszu przestała dochodzić muzyka. Ważna była dla mnie teraz tylko nasza wspólna, wspaniała chwila.

-----------------------------------------------------------------
Od autorki: Halo misiaczki ☺. Jak widzicie, dodałam epilog, który całkowicie kończy historię Ziama. Jestem ciekawa jak bardzo wam się podoba zakończenie? Jest satysfakcjonujące? Spodziewaliście się pewnych rzeczy? Mam nadzieję, że romantyczny koniec przypadł wam do gustu : *
 PODSUMOWANIE: Trudno jest mi rozstać się z tym blogiem, którego zaczęłam prowadzić 5 maja. Pisałam go przez ponad pół roku, więc zdążyłam się przyzwyczaić, że siadam i piszę o wielkim uczuciu pomiędzy Liamem i Zaynem. Była to moja mała odskocznia od monotonności i szarości świata. Pisanie mnie relaksowało, więc dodawanie rozdziałów dla was było tylko przyjemnością. Jestem wam niezwykle wdzięczna za każde wejście, komentarz, za każde słowa skierowane do mnie na tt. Nie wiem jak wam dziękować za prawie 64 tyś. wyświetleń oraz 1552 opublikowanych komentarzy! Jestem pod wielkim wrażeniem, bo przecież nie sądzę, że to co piszę, może przyciągać tyle publiki! Kocham was, szczerze was kocham. Dziękuję za to, że jesteście, że byliście i będziecie moimi czytelnikami :) Zapewniam was, że nie rozstaje się z pisaniem, bo byłoby to zbyt trudne dla mnie. Niestety muszę znaleźć czas na stworzenie czegoś nowego. Spoglądajcie tu czasem, bo na pewno tu napiszę o nowym blogu. JEŚLI CHCECIE, TO MOŻECIE ZOSTAWIĆ RÓWNIEŻ TT, BYM WAS POWIADOMIŁA O NOWYM OPOWIADANIU :)
 Hmm, to chyba na wszystko. Na szczęście jutro już tylko język i koniec z testami próbnymi! Mam nadzieję, ze w miarę dobrze mi poszło i trzymam za was kciuki miśki :* Jeszcze raz dziękuję i jeszcze raz.. KOCHAM WAS BARDZO! Hava a nice day xx


A więc żegnajcie ♥.
Wesołych Świąt ☺.
A tak mocno was ściskam!
 Bye ♡.

31 komentarzy:

  1. To było... Cudowne! Kocham to opowiadanie i to właśnie dzięki tobie pokochałam Ziama :) Szkoda że to już koniec... pamiętam jak czytając pierwsze rozdziały opowiadania nie byłam przekonana co do Ziama i ich uczuć ale z czasem stali się dla mnie czymś bez czego nie wyobrażam sobie życia :D Mam nadzieję, że już niebawem pojawi się twoje kolejne opowiadanie na które ze zniecierpliwieniem będę wyczekiwać <3 Pamiętaj! Masz talent i musisz go kształcić pisząc wspaniałe ff takie jak to :D A jeżeli nie Directioners znajdą cię i zmuszą do tego <3 Kocham Cię :* I daje cię bardzo, bardzo, bardzo mocny wirtualny przytulas!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie się czytało, ale szkoda że to koniec. Płakać mi się chce że nie będzie dalej :(. Mam nadzieję ze jeszcze będziesz pisać opowiadania ale o kim innym.
    Kocham cie :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Te siedem miesięcy i sześć dni, które spędziłam czytając tego bloga było cudowne. Te opowiadanie i sposób w jaki je pisałaś strasznie przybliżyło mnie do Ziama i coraz częściej zwracam uwagę na TĘ dwójkę. Jestem Ci niezmiernie wdzięczna za cały czas jaki nam, swoim czytelniczkom, poświęciłaś. Dziękuję Ci również za to, że czytając twoje rozdziały oddalałam się od szarej codzienności, że w chwilach smutku mogłam choć na chwilę uśmiechnąć się do monitora, za to, że kiedy było mi niezmiernie nudno mogłam odwiedzić tego bloga i w przyjemny sposób spędzić czas tutaj.
    Romantyczne zakończenie całej historii Ziama było jak najbardziej mile widziane.
    Również mam nadzieję, że dobrze Ci poszło na egzaminach. Jeszcze jutro tylko język i mamy wolne, więc mam nadzieję, że pomysł na nowego bloga jak najszybciej się pojawi w Twojej głowie. Czekam na informację o nim.
    Jeszcze raz bardzo, bardzo Ci dziękuję i mocny przytulas ode mnie ♥
    @StupidStrange

    OdpowiedzUsuń
  4. ja nie chcę jeszcze końca.... :c tak mi się strasznie podobało że aż nie wiem co napisać. <3 no słów mi brak no! i wracaj szybko z kolejnym opowiadaniem bo umrę bez ciebie :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten blog był taki cudowny *-* Będę za nim niesamowicie tęsknić, ale za to na jego miejsce możliwe że pojawi się nowy ;3 Oczywiście chcę abyś poinformowała mnie o nim na TT ( @AgaAkaNarina )
    A co do egzaminów to także teraz piszę i życzę powodzenia na ostatnim ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przez ciepię ryczę.Masz szczęście,że to łzy radości.Szkoda jednak,że skończyłaś te historię.Hehe komentarze Liama mnie rozwalili szczególnie ten z Harrym,że jest burakiem .Rozczuliłam się jak powiedział,że adoptowali tę dwójkę .Zastanawiam się co się stało z Daniell ? Hmm ... .Blog jest cudowny szkoda,że nie jestem z nim od początku tylko od połowy.Kiedyś wezne i przeczytam wszystkie rozdziały.CUDOWNY BLOG,CUDOWNIE PISZESZ.
    @lalalove1D4ever

    OdpowiedzUsuń
  7. KOCHAMY CIEBIE I JESTEM TOBIE WDZIECZNA ZA WSZYSTKO! ZA TEN CZAS, ZA TO WSPANIALE OPOWIADANIE! płacze... ;_____;

    OdpowiedzUsuń
  8. Jezu płaczę :x
    Jak mi strasznie będzie tego brakowało. Nawet jeśli będzie nowe opowiadanie i tak samo świetne tak czy tak będę tęskniła za naszym kochanym Ziamem <3 Czuję się jakbym straciła cząstkę siebie ;c gdybyś widziała jak ja się cieszyłam na każdy rozdział :c Heh epilog świetny <3 Byłam od początku tego opowiadania zostałam do końca i będę dalej :* Uzależniłaś mnie od siebie i Twoich opowiadania a także Ziama za co Ci po raz kolejny bardzo bardzo bardzo dziękuję <3 Ta dwójka sprawia że się uśmiecham <3
    Aaaa literki mi się zamazują!! c; Jeszcze raz proszę jakbyś znalazła trochę czasu żebyś pomyślała o one shocie o Nich xD
    Nie wiem co więcej napisać ;)
    Wysyłam wielkiego przytulasa (nie jest to Horan Hug ale zawsze dobre i to xD) i buziaki <3
    Oczywiście proszę o poinformowanie o nowym opowiadaniu będę czekała niecierpliwie xd
    @potworek16

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaraz i ja się popłaczę, czytając wasze komentarze! Nie wiedziałam, że Daredevil tyle dla was znaczy. Wasze słowa.. Mój Boże, nigdy się z takim czymś nie spotkałam. Nawet nie wiem co napisać, bo dogłębnie mnie wzruszyłyście. Dziękuję za te miłe słowa. Muszę się zmotywować do kolejnego opowiadania, żeby was nie zawieść. Nie płaczcie już misiaczki, bo i ja zaraz zacznę <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Aww ten epilog jest cudowny, taki romantyczny, słodki i wgl. wzruszyłam się jak czytałam, szkoda że to już koniec tego opowiadania bo się do niego przywiązałam, jest świetne więc trochę dziwnie będzie teraz bez niego, chyba niedługo przeczytam sobie je od początku, jeszcze raz :). Czekam z niecierpliwością na nowe opowiadanie bo na pewno będę je czytać .
    Tutaj masz mojego tt @Meg_96x

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak mogłaś mi to zrobić? Dlaczego tak szybko zakończyłaś to opowiadanie? Napiszesz kiedyś coś jeszcze o Ziam'ie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm, jak na razie nie mam w planach żadnego opowiadania z Ziamem, ale kto wie, co przynieście przyszłość? Może kiedyś starczy mi czasu na one shota? Zobaczę miśki! A musiałam już zakończyć to opowiadanie. Skończyły się problemy, nastał pokój i szczęście, więc czego chcieć więcej :) Przepraszam! :(

      Usuń
  12. Pamiętaj, że ja nie zapomnę o tym opowiadaniu! Jak na razie to nie mam czasu, ale na 100% przeczytam sobie całą tą historie od samego początku! Smutno ... bo już zdążyłam przywiązać się do Ziama i chyba miała taką lekką obsesję na ich punkcie xD To przez ciebie!
    Czemu to się kończy?!? Ja chcę to czytać dalej! No ale wiem, że masz swoje sprawy ... Trudno :///
    A to mój Ask :) Tak na wszelki wypadek http://ask.fm/Jabusztoo

    OdpowiedzUsuń
  13. jeeeeej ;c smutno trochę,że to koniec,ale jaki koniec! CUDOWNY,TAKI ROMANTYCZNY i wgl. masakra *o* ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Wchodze jak zawsze na twojego bloga z nadzieja na nowy rozdzial a tu Epilog i momentalnie moje oczy pokryly lzy choc dobrze wiedzialam ze to lada dzien nastapi ale jakos jeszcze to do mnie nie dotarlo.. :(( Boze dziekuje ci za stworzenie takiej istoty jak Monia <3 jestes najlepsza i nie myslalam ze wchodzac pierwszy raz na twojego bloga zostane juz do konca ;) Epilog jest genialny taki omomomomom romantyczny *.*

    A tak wgl to dziekuje ci za wszystkie lzy ktore uronilam ze smutku i oczywiscie tez za te uronione ze smiechu, za ten czas ktory spedzalam na czytaniu ( i wcale nie zaluje ), za to ze dzieki tobie potrafilam jeszcze bardziej zaakceptowac to ze moja przyjaciolka woli dziewczyny, dzieki tobie zmienilam calkowite negatywne nastawienie do homoseksualistow, po prostu dziekuje ci za wszystko. JESTES WIELKA <3

    Ps. Nigdy nie pomyslalam ze mlodsza ode mnie osoba moze mnie czegos nauczyc.. jescze raz dziekuje i powodzenia na testach ;** oczywiscie cie nie zostawię ;)

    XYZ

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ,, młodsza ode mnie osoba może mnie czegoś nauczyć ''. Te słowa są takie miłe! To znaczy, to zawsze ja się uczę, bo mam starszych dwóch braci i dość często przebywam z ich znajomymi. A teraz to ja czegoś nauczyłam.. Cieszę się, że nieświadomie dokonałam czegoś dobrego! Fajnie, że zmieniłaś nastawienie do tego wszystkiego, bardzo mnie to satysfakcjonuje! Dziękuję za powodzenia. Kocham Cię bardzo i jeszcze raz dziękuję za bycie moją czytelniczką ♥.

      Usuń
    2. Jak milo mi sie zrobilo na sercu za twoje koncowe slowa.. *.* Nigdy cie nie zostawie <3

      Gdybys potrzebowala kiedys pomocy to pamietaj ze mozesz na mnie liczyc.. sprobuje ci jakos pomoc nawet przez cyber przestrzen xdd ;*

      XYZ

      Usuń
  15. Więcej, więcej :D

    OdpowiedzUsuń
  16. nie mogę uwierzyć, że to koniec. nie jestem tutaj od początku istnienia bloga, ale od kilku miesięcy czytam na bieżąco . wczodzę sobie myśląc co się stanie w nowym rozdziale, a tu epilog. opowiadanie wspaniałe. chcę żebyś mnie poinformowała o nowym blogu :) ♥ @eternallynatala

    OdpowiedzUsuń
  17. Wiem, że powinnam walnąć Ci tu teraz jakiś super długi komentarz, ale zupełnie brakuje mi słów. To opowiadanie było cudowne i proszę czy mogłabyś mnie poinformować kiedy zaczniesz pisać następne? Z góry dziękuję i pozdrawiam. :) xx

    @HeShouldBeHere

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie chcę być niemiła, czy coś, ale wygląda na to, że kradniesz czyjąś pracę. Nie chodzi mi rzecz jasna o opowiadanie, ale o jego tytuł i okładkę, która należy do innej autorki. Jeśli masz od niej zgodę, to nie ma sprawy, ale jeśli nie, to niezbyt sprawiedliwe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dogadałam się już z tą dziewczyną na tt, bez obaw :)

      Usuń
  19. Jeju <3
    Kocham to opowiadanie i przez to zaczęłam kochać Ziama i patrzeć na nich ciągle, zauważać ich ,po prostu ich kocham! Popłakałam się i smutno mi ,że skończyłaś to opowiadanie ale zakończyłaś je tak niesamowicie ,że nie wiem jak to wyrazić! Dziękuję za wszystko.
    Kocham , Julia. xx

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. Spodziewałam się innego epilogiu ale ten jest fantastyczny :* Nie zapomnę jak z niecierpliwością czekałam na nowy roździał :* Gwarantuje ze kiedyś skopijuje całośc i przeczytam połączony ;*
    Jedyne co mi się nie podoba to to ze Ziam odoptował dzieci . Nie popieram tego . Nie mam nic do homoseksualistów , szczególnie Ziama ale tego nie popieram. No cóż . To jest moje zdanie :* :)
    Będę tęskinić . ;3 Soooo.. the end ? . ;`)

    OdpowiedzUsuń

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż, to był szczególny przypadek. Darcy czuła się nieszczęśliwa w sierocińcu, nawet mając ze sobą Freddie'go, a do innej rodziny jak wujkowie z One Direction nie chciała trafić, więc Liam i Zayn wpadli na pomysł, by stworzyć rodzinę, o czym zawsze marzył Payne :)

      Usuń
  22. Jezu to jest zajebiste . <3 Jezu nie wiem skąd bierzesz te pomysły, ale jesteś zajebista <3 <3
    Nie wierze, że to już koniec .
    Dziękuję, za to opowiadanie <3
    KCKC <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Dziękuję ci za to opowiadanie... było takie piękne. Pojawiło się w moim życiu, kiedy traciłam wiarę w Ziama. Nazwałabym cię "Dająca Nadzieję"

    Brakuje mi czekania na kolejny rozdział :(

    Zawsze zapomnę spytać... co to za piosenka, która leci jako pierwsza? Zakochałam się w niej. :)

    Jeszcze raz dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O nią to chyba spytał tutaj każdy, więc dziwne, że jeszcze nie zauważyłaś :P Mniejsza. Pierwszą piosenką jest Dead to me wykonywaną przez zespół District3, który niestety uległ rozpadowi :(

      Usuń
  24. Nominuję Cię do Versatile Blogger Award Zasady u mnie na blogu ; )

    OdpowiedzUsuń