niedziela, 8 września 2013

Ziam is real 2.

Witajcie moi drodzy. To ja, wasza Monika. Dziś, po raz kolejny próbuję przekabacić was na moją stronę i pokazać swoje rację. To już moja druga notka. Pierwszą znajdziecie pod tym linkiem. Mam nadzieję, że w jakiś sposób uda mi się rozwiać w was wątpliwości lub upewnić w wierzę w Ziam'a. Jeśli mi się uda, to znaczy, że nie tylko jestem dobra w przekonywaniu, ale także mogę być z siebie dumna. Jeśli chodzi o kolejną notkę, trzecią z kolei, pomyślę. Najpierw trzeba będzie po raz kolejny, jakiś czas, szperać po wielu, wielu tumblr'ach z Ziam'em :) Nie zanudzam was już więcej. ENJOY! x
* zdjęcia/gify zaciągnięte z tumblr'a! 
1. Och, to trzymanie się za ręce:


2.  Zayn chyba bardzo lubi plecy Liama:


3. Tak więc Aladdin (Zayn) jest dobry:






















4. Liam, co Ty wyprawiasz z tym mikrofonem?:


















5. Malik, dobrze się czujesz?:

















6. Och, tylko spójrzcie na zranioną minę Payne'a:


7. Li, mając przed sobą publikę, i tak woli patrzeć na czarnuszka:


8.  Reakcje Liama na Zayna:

9. Tak bardzo do siebie podobni:


10. Uwielbiane przeze mnie szepty:















11. Jak on słodko na niego patrzy:


12. Oni nie mogą się obyć, bez patrzenia na siebie:









 














13. No cóż, nie wnikam:


14. Ziam moments w Best Song Ever:















15. Wiedziałeś na kogo wskazać Malik:


16. Czyżby nasz Zayn był zazdrosny?:














17. Śpiewanie dla siebie:


18. Ziam moment z koncertu:


19. Och, z jaką zazdrością na to wszystko patrzy Zayn! A te ręce.. No cóż, są dla mnie zastanowieniem:


20. Pewne rzeczy się nie zmieniają (zwróćcie uwagę na ręce Malika):


21. To jest takie słodkie! Spójrzcie jak na ostatnim gifie, Zayn oplata rękoma talię Liama:





22. Nieszczęśliwy Li, kiedy Zayn całuje fankę i szczęśliwy, kiedy w końcu może go objąć:
























23. Koncert w Dallas:
































24. Szepty w Kansas:

















25. Ziam, wykonując OWOA:




















26. Malik, opanuj się człowieku:


27. Tylko spójrzcie jak Liam na niego patrzy!:


28. Should we talk about this!:


29. Zayn chyba bardzo lubi leżeć na klacie Payne'a:


























30. Tak blisko!:


31. Li chyba nie może się powstrzymać od nie patrzenia na Zayna:


32. Malik? :


33. Och, L.:


34. Ziam moments:
                   11 luty 2012
29 luty/1 marzec 2012 Zayn opuścił trasę z powodu śmierci członka rodziny i zrobił RT
5 marzec 2012
6 marca 2012
9 marca 2012 - wywiad radiowy na żywo
18 marca 2012 - wywiad VEVO
29 marca 2012
Zdjęcie (teraz usunięte) dodane tego samego dnia:
29 marca 2012
18 kwietnia 2012 - twitcam Liama
19 kwietnia 2012

35. Jaki Niam!:

                                                                            ale..


36.  Liam i Zayn dużo o sobie gadają:




37. Ziam moments:




38. Interesujące Payne, mów dalej proszę:


















39. Te niesamowite uśmiechy, kiedy są w swoim towarzystwie!:

























40. Czyż oni nie są słodcy?:



















41. L., Ty cholerny zazdrośniku!:


42. Liam chyba chciał zaimponować Zayn'owi swoją głupotą:


43. Czy oni w końcu nie mogą się pocałować?!:


44. Nie mogę opędzić się od pisku na widok ich szczęścia:


















45. Gratulacje zaręczyn. Zayn chyba ma ich dość, a Liam tym bardziej, dlatego Z. próbuje go wesprzeć, obejmując ramieniem:


46. Let's talk about this:


47. Świetna koszula! Ciekawe skąd jest?:

                                                                            och, racja:

48. Drugie zdjęcie jest z filmu, jeśli pamiętacie. Piszczałam jak głupia, widząc ich śpiących koło siebie. Ale najwyraźniej dla nich to norma:


49.  Czy tylko ja, widzę różnicę pomiędzy tym charakterem tweeta:

                                                                       a tym?:

50. Spójrzmy na minę Zayn'a, kiedy Liam opowiada o fanfiction (opowiadaniach):


51.                                                         Zerrie:
                                                                               Ziam:

52. Zwykłe zdjęcie.. Jednak przyjrzyjmy się dłoniom tej dwójki:


53. Awwww!:

54. Napalaj się Malik, napalaj!:
                                                   Liam, Ty również:


55. Kochany Liam:



56. Ziam moments w reklamie Our Moment:





























57. M&G:





















58. Jestem prawie pewna, że ręka Zayn'a jest w okolicach tyłka Liam'a:


59. Małe Ziam moments:















60. Wystarczy, że Li spojrzy na Malik'a, a już mocno się uśmiecha:


61. Z. staaaph:
                                                        

62. L. łapie każdy pretekst, by dotknąć Zayn'a:

63. Och Payne, jaki uśmiech! Ciekawe kto taki go wywołał. No tak..:

64. Czy tylko ja uważam, że to takie słodkie?:


65. Ta nieopisana radość, kiedy na siebie patrzą i wzajemnie dotykają:




                                                                      THE END.
No i jak kochani? Podobało wam się? Na wasze opinie czekam w komentarzach! :)                                      

20 komentarzy:

  1. Awwww, to takie sweet ! <3
    Jestem już od dawna Ziam Shippers, ale teraz jeszcze bardziej :DDD
    Dziękuję, że to napisałaś :**

    OdpowiedzUsuń
  2. Z A J E B I S T A! :O

    Teraz ją przeczytałam, ale myślę, że jeszcze drugi raz ją przeczytam dziś. xD

    Kocham tego gifa jak Liam gładzi policzek Zayna. *.*

    Aaa mogłabyś mi powiedzieć kiedy dodasz rozdział.? ^^

    Na Zawsze Twoja

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam ta notkę z 5 razy :D
    Taka sweet <3333
    Pisz szybko rozdział :P

    Ziam Shippers, dzięki TB <3, dziękuję ;**

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem ZiamShipper od dawna ale zawsze waham się nad tym, czy to jest bromance czy romance. II te zaręczyny totalnie mnie zszokowały i trochę mi się w nie wierzyć nie chce ale cóż... a ty jak się poczułaś kiedy dowiedziałaś się o zaręczynach? Dzięki twoim notką coraz bardziej wierze w Ziama ale już sama nie wiem co mam o tym sądzić, przez zerrie.

    PS. Życzę weny :)
    PS2. Mam nadzieję, że mi odpiszesz.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kooochaam cię za tę notkę <3 pogłebiłaś moją wiare jeszcze bardziej ;********
    ZIAM IS REAL <3 czekam na 4 cześć i na next <33 KCKCKCKC :***

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem ZiamShipper od dawna ale zawsze waham się nad tym, czy to jest bromance czy romance. II te zaręczyny totalnie mnie zszokowały i trochę mi się w nie wierzyć nie chce ale cóż... a ty jak się poczułaś kiedy dowiedziałaś się o zaręczynach? Dzięki twoim notką coraz bardziej wierze w Ziama ale już sama nie wiem co mam o tym sądzić, przez zerrie.

    PS. Życzę weny :)
    PS2. Mam nadzieję, że mi odpiszesz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie, na zadawane pytania zawsze odpisuję, nie ma się co martwić ;) No cóż, zaręczyny i tatuaż Zayn'a a także Sophie kompletnie zbiły mnie z tropu. Nie wiedziałam co sądzić, miałam chwilowy mętlik w głowie, ale powoli się z nim uporałam.
      Jeśli okaże się, że Ziam is real, będę skakać jak głupia aż do nieba, a jeśli okaże się, że miałam jakieś dziwne urojenia (w sumie, jakby patrząc, nie tylko ja) no to cóż, jakoś to zaakceptuje, co nie znaczy, że wciąż nie będę mogła ich shippować :D
      Szczególnie bardzo pocieszył mnie gif 45 i 51 :)
      To, że dzieje się tak a nie inaczej, jest przerażające i trochę jakby odpycha nas od nich, ale nic na to nie poradzimy. Moja wiara dalej jest silna i nie przestanę ich shippować ;')

      Usuń
    2. Ta Shopie wzięła się po prostu znikąd! Sophie nie jest przyjaciółką Danielle, nie była też wcześniej przyjaciółką Liama a ich pierwsze zdjęcia są z sesji z TIU. Sophie jest też brzydsza od Peazer. Moim zdaniem to Modest! wcisnął Liamowi Sophie siłą żeby ukryć ziama <3

      Usuń
    3. Moim tak samo. Już bym serio wolała, żeby był z Dan, bo do niej przynajmniej był przyzwyczajony. A Sophia wzięła się z dupy. Gdzieś wdziałam ich zdjęcia razem, ale to nie kiedy on był w szkole itd. tylko kiedy był już sławny, no to błagam. Na jego kase, sławę i wgl. leci. Nie lubię i nie polubię jej.
      ZIAM <3

      Usuń
  7. od początku kiedy jestem directionerką wierzę w Ziama i to nigdy się nie zmieni. Bardzo zabolały mnie zaręczyny Zayn'a i Perrie ale możliwe że isę niedługo rozwiodą ;);

    tatuaż Zerrie~~~ nadal shippuję Ziam'a

    oświadczyny Zerrie~~~ nadal shippuję Ziam'a

    ślub Zerrie~~~ nadal shippuję Ziam'a

    dzieci Zerrie~~~ nadal shippuję Ziam'a

    wnukowie Zerrie~~~ nadal shippuję Ziam'a

    ZIAM FOREEEEEEEEEVER ;* ciesze się że ktoś jeszcze bardzo shippuje Ziam'a tak jak ja ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. czy tylko ja czytając tą notkę śmiałam się do ekranu jak głupia? xD moim skromnym zdaniem ZIAM IS REAL i koniec kropka nie widzę innego rozwiązania,a Twój blog tylko pogłębia moją wiarę w tą uroczą dwójkę ;) ziam forever ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. super notka :) mam nadzieję,że będą kolejne notki :) ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. jaka ta notka ciekawa i fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. naprawdę uwielbiam tę i poprzednią notkę co jakis czas jak mam zły humor to sobie tu wchodze i je oglądam <3 :'3

    OdpowiedzUsuń
  12. zrób takich więcej ;o ♥ #omfg

    OdpowiedzUsuń