czwartek, 18 lipca 2013

Ziam is real.

Witajcie moi kochani. Skoro jesteście za tym, bym dowiodła wam, iż Ziam is real, to oto dodaję tę notkę, by pokazać wam, że jednak COŚ pomiędzy nimi jest. Mam wielką nadzieję, że chociaż część z was zastanowi się nad tymi dowodami, a jakaś część stanie się Ziam shipper. Byłaby to dla mnie wielka radość i zaszczyt, ponieważ bardzo chcę was do nich przekonać. Uwielbiam tę dwójkę i wyglądali by idealnie jako para. Z czasem Ziam może stać się waszą obsesją, więc ostrzegam!
Przejdźmy jednak do sedna. Będę pokazywała wam gify i poniekąd tłumaczyła, jeśli coś będzie niezrozumiałe. Czasami zaraz tutaj dodam zdjęcia czy gify, a czasami podam stronę na tumbr'że :) Z początku jednak, chciałabym, żebyście przeczytali to -> http://www.twitlonger.com/show/l57s0u  Nikt nie mówi, że macie w to wierzyć, ale jednak coś w tym jest.. prawda? :)
 SO LET'S GO .. ♡.
1. Liam kopiuje stylówkę Zayn'a.

2. Podczas Little things, Liam wskazuje na Zayn'a:


3. Niegrzeczny Zayn:


4. Wygląda jakby chcieli się pocałować:


5. Kiedy Zayn obejmuje się z Harry'm, Liam staje się zazdrosny i uderza czarnuszka w tyłek, jakby ,,za karę'' :


6. Spójrzcie na reakcję Zayn'a:


7. Malik mówi, że są parą:



8. Zazdrosny Liam:































9. Znów patrzcie na reakcję Zayn'a:










10. Zayn przyznaje, że Li to jego chłopak:


11. Tu chodzi o to, że ta całująca się para to właśnie Rachel i Ross, a Zayn i Liam stwierdzili, że nimi będą. Ciekawe dlaczego.. + potem się przytulili :
























12. Miłość Liam'a do Zayn'a (bardzo polecam obejrzeć):
http://hardcoreziam.tumblr.com/post/27499975270/fuckyouziam

13. Ziam moments:


14. Payne zaśpiewał ,,I am in love with you and all his little things'', a następnie spojrzał na Zayn'a:
http://1d-love-with-ziam.tumblr.com/post/49791312125/biliki-liam-singing-i-am-in-love-with-you-and

15. Buziak:

16. Tulas:














17. Liam nie odpowiedział na jej poprzednie pytania, tylko na pytanie o Zayn'ie. Napisał, że wiele dla niego znaczy:


18. Jeden z najsłodszych momentów Ziam'a! Spójrzcie na rękę czarnuszka:


19. Przyjrzyjcie się jak on na niego patrzy, z jakim pożądaniem i uśmiechem:


20. Chyba wiemy kto jest na GÓRZE.. :


21. Patrzcie co wyprawiają z mikrofonem i do tego ten śmiech:


22. Pokazują zdjęcie Zayn'a bez koszulki podczas wywiadu. Na początku wszyscy na chwileczkę na nie spojrzeli, a potem patrzyli już na Zayn'a tylko.. Nie Liam. On patrzył nadal na zdjęcie Malik'a bez koszulki :


23. Ziam moments:






























 24. Liam nazwał Zayn'a słoneczkiem:


25. Patrzcie jak oboje się zachowują, gdy gadają o dziewczynach:




26. Tak, to ręka Liam'a i Zayn'a:

















27. Zayn jest zazdrosny i chce przysunąć do siebie Liam'a (zdecydowanie jedne z moich ulubionych gifów):



28. Li głaszcze Mulata:
















29. Zayn mówi KOCHAM CIĘ do Liam'a:


30. Liam pyta Lou, czy powninen przytulić Zayn'a. Ten odpowiada, że jeszcze minuta. Payne jednak nie stosuje się do jego rady i obejmuje ramieniem Malika (niesamowite):


31. Tak, dłonie Zayn'a i Liam'a:


32. Kolejne Ziam moments:





33. Spójrzcie na Liam'a. Jest zazdrosny o Hazzę. Zayn to wyczuł, dlatego dotknął dla pociechy jego klaty, uśmiechając się, po czym Liam go odpycha jakby chciał powiedzieć ,,wracaj do niego'':


34.  Ziam i ich trzymanie się za ręce. Zwróćcie uwagę szczególnie na drugi gif:










35. Spójrzcie na ten gif. Chłopaki się cieszą, jest fajnie. Tylko przyjrzyjcie się uważnie! Harry chce objąć ręką Zayn'a, ale Liam na to nie pozwala i odtrąca jego rękę. Li jest zbyt często zazdrosny o Hazziatko:


36. Wydaje mi się Zayn, że jednak plecy Liam'a, na których powinieneś mieć dłoń, są trochę wyżej:


37. Zayn wręcza Liam'owi różę. Ciekawe dlaczego akurat jemu?:

(gify: http://hardcoreziam.tumblr.com/post/55185645876 )

38. Interesujące dopatrzenie się tatuaży Zayn'a i Liam'a:



39. Szczęśliwy Liam, patrząc na Zayn'a:


40. Co robisz z moim Zayn'em? Och, kocham tę minę!:




41. Ziam moments:










42. Kolejne Ziam moments! (ciekawe, na jednym z gifów, Zayn chwyta swoją laleczkę i daje nią buzi, prosto w usta lalkowego Liam'a!) Czy wy również nie sądzicie, że na drugim gifie wyglądają prawie jakby mieli się pocałować?:





















43. Czyż nie są słodcy?:












44. Padło pytanie ,,Który z was ma dziewczynę''. Harry, dziękuję.


45. Payne jaki zadowolony biegnie do Malik'a, żeby go przytulić:


46. Spójrzmy na Lou. Och, normalne, leje wodą na głowę Payne'a. Przenieśmy swój wzrok na Liam'a, a następnie Zayn'a:


47. Cóż, szatynowi najwyraźniej się to podoba:


48. Tulas:


49. Wyznanie Payne'a:


50. Zayn przewala Liam'a, pomaga mu wstać i..:


51. Interesujące:


52. Nieładnie Zayn:


53. Malik, cholera, pocałuj go!:

54.Widać Li bardzo lubi tulić, podnosić, szturchać i nie wiadomo co jeszcze, Zayn'a:

 










55. Kolejny z moich ulubionych wywiadów. Buziak w rękę!:


56. Li'ego poza swoim towarzyszem, chyba nic nie interesuje:


57.  Mulat liże (?) rękę szatyna podczas twitcam'a:


58. Poor Liam:


59. Interesujące zachowanie:


60. Kolejny tulas!:



61. Czyż to nie słodkie?:


62. Chłopaki często dają sobie po tyłku, ale Zayn nie zabiera ręki tak od razu:


63. Li pokazuje coś zboczonego, a Malik od razu kieruje swój wzrok na krocze szatyna:


64. Tym razem to Zayn'a nie interesuje nic poza Liam'em:


                                                     THE END.

 No cóż mam nadzieję, że podobała wam się ta notka, poświęcona Ziam'owi. Byłoby mi bardzo miło, gdybyście zostawili po sobie komentarz, w którym wypowiedzielibyście się na temat tego wszystkiego. Może macie jakieś ulubione gify czy momenty? Czekam!
 Trochę miałam z tym pracy, ale czego się nie robi dla One Direction  i udowodnienia swoich racji :) Chciałabym też dodać, że jeśli wam się spodoba oraz będziecie chcieli, to może w przyszłości zobaczycie jeszcze jedną taką notkę!
 Jeśli was przekonałam, a i wy chcielibyście przekonać innych, to rozsyłajcie link. Może grono Ziam shippers się zwiększy? Dziękuję wam za poświęcenie czasu. BYE MY BITCHES HA! x

32 komentarze:

  1. JEJU!!!! WY WSZYSCY MIESZACIE MI W GŁOWIE NIE WIEM W CO WIERZYĆ! Jej, ale serio niektóre momenty słodkie ;p ogólnie to o każdym to samo można powiedzieć. Przez takie notki później nwm w co mam wierzyć, w każdym razie nawet jeżeli Ziam jest prawdziwy to i tak bd się cieszyć, bo oni bd szczęśliwi i wgl. Ale chyba bd Zaim traktować na razie tylko jako bromance ;)

    thesecondworld-niamhayne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej zostałaś nominowana do "The Verstabile Blogger" więcej znajdziesz na blogomoichpowiesciach.blog.pl

      Usuń
    2. Ponownie nominowałam cię do "The Verstabile Blogger" więcej na thesecondworld-niamhayne.blogspot.com

      Usuń
  2. To jest strasznie słodkie xx kocham Ziama i ciebie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Awwww <3 przez Ciebie teraz prawie na każdym zdjęciu widzę Ziam'a ;D każde zdj. czy gif musiałam oglądać po parę razy oni ą tacy słodcy,że ivhwjignvtugnv <33 taaak chciałabym kolejną notkę o Ziam'ie ;) ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. AWWH ;3 Ja już mówiłam, że to jest świetne! Chodź widziałam już te wszystkie gify to i tak to oglądam w kółko. I pomyśleć, że to tylko część tych wszystkich ziam moments x

    OdpowiedzUsuń
  5. Na 59 Zayn chyba się zakrztusił, a Liam mu pomógl, ale i tak sweet. <3
    Ziam Shipper. <3 A teraz pisz kolejny rozdział. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. no faktiko może i coś w tym jest, ale nie przekonałam się ;c może dlatego, że jestem bardziej za Niam'em? whatever..
    Love x
    http://superhero-for-hire.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja już za pośrednictwem stronki której jesteś adminką stałam się Ziam shipper ale po tym jeszcze bardziej w Niego wierzę <3 mimo że już od kilku miesięcy w Niego wierze i tak chce kolejną notkę :*
    Teraz czekam na nowy rozdział :D
    Kocham Ziam'a i Ciebie bo mnie nim zaraziłaś <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Wierze w Ziama od początku a ty moją wiare zaraziłaś berdzieej <33
    Ja uwielbiam oglądać moments na yt ;* kocham cb i bloga .:D czekam na następny roździał :***

    OdpowiedzUsuń
  9. Namieszałaś mi w głowie!
    Niby nie shippuję Ziama, ale teraz tak szybko nie pozbędę się tego z myśli omg

    OdpowiedzUsuń
  10. Aww ja od nie dawna wiedzę w Ziam'a ale teraz to już jestem przekonana na 100% że Ziam is real <33

    OdpowiedzUsuń
  11. Zajebista jest kuhwa ta notka... ♥

    Wiedziałam! ^^

    Mi się najbardziej podoba ostatni gif. ♥

    Czekam na rozdział :))

    Na Zawsze Twoja

    OdpowiedzUsuń
  12. jesteś świetna i masz racje teraz będę miała obsesję na punkcie Ziama <3333333333333333333333333


    i to wszystko dzięki Tobie <33

    DZIĘKUJE <333

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam tą notkę ♥♥
    I twojego bloga też ♥♥
    I muszę przyznać, że dzięki temu utwierdziłam się w twierdzeniu, że jestem Ziam Shipper ♥♥♥
    zapraszam do mnie www.all-you-need-in-love.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. nie wiem co już wierzyć... zajebista notka <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna notka ;3 Mam nadzieję że jeszcze taką napiszesz <3
    Natomiast mój ulubiony gif jest w 55 punkcie *-*

    OdpowiedzUsuń
  16. Wiesz co ? namieszałaś mi strasznie w głowie a ten TwitLonger to juz wgl i teraz nie wiem co mam myslec.. moze i masz racje?! NIE WIEM kurde no. Ale nie,bo kurde sa tez inne gify reszty chlopakow przytulających się i wgl.. ach poczekam aż sie to wszystko potwierdzi choć dobrze wiem ze nigdy to się nie stanie dla ich dobra, a jestem tego baaardzo ciekawa czy to prawda. :)

    notka <3

    OdpowiedzUsuń
  17. hahah moje ulubione? xD okay:5,9,18,26,27,30,31,33,50,53,55,56,62,64..... mogłabym wszystkie tu wymienić ;D kocham Ziam'a <33 a wszystko dzięki Tobie i nawet nie wiesz jak bardzo Cię za to kocham <33

    OdpowiedzUsuń
  18. Shippuje jako Bromance ale to wygląda na coś więcejjjj...taką chorobą fajnie się zarazić <3<3<3 Thx za wszystko i przedewszystkim za blogaaaa ;PPPP @OlkaKaminska

    OdpowiedzUsuń
  19. OMG teraz mam mętlik w głowie ale uważam że ZIAM IS REAL!!! O matko kobieto zarażasz Ziamem :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo bym chciała żeby Ziam był prawdziwy,ale przecież Zayn wytatuował sobie na ramieniu podobiznę Perrie,więc nie wiem ;c ale bardzo,bardzo,bardzo bym chciała żeby Ziam Is Real <33 kocham ziam'a i Ciebie ;) <33

    OdpowiedzUsuń
  21. O__________o nwm co o tym myśleć.... pewnie zrozumiałabym więcej jakby mi się wszystkie gify załadowały ;///

    OdpowiedzUsuń
  22. nie wiem co o tym myśleć, bo Zayn wytatuował sobie "Perrie", ale chciałabym żeby Ziam był prawdziwy! ;>
    Po tej notce wierze bardziej!

    OdpowiedzUsuń
  23. ja jestem jak połączenie wszystkich poprzednich komentarz dziękuje ci za tą wspaniałą notkę i czekam na więcej !! jest mi smutno bo zayn wytatułował sobie perrie ale mówie sobie ze to może być jakaś dziewczyna z komiksów czy coś :D uwielbiam Ziam'a i dzięki tobie jeszcze bardziej w niego wierzę <3 RÓB NASTĘPNĄ NOTKĘ !!!!! CZEKAM :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Eh, od około grudnia mam ciągłe wahania co do Ziama i nie wiem co mam myśleć. Chciałabym mieć taką 100% pewność, że są razem lub nie są tak jak mam to z Larrym, ale no niestety :c Zerrie to zdecydowanie ustawka i tatuaż mnie nie przekonuje, choć widać, że się przyjaźnią i wyglądają zdecydowanie realniej niż Elounor, ale no. Z Payzer z tym ich powrotem w grudniu było coś nie tak, w dodatku na Blind Gossip pisano o tym, że planowe były ich fałszywe zaręczyny do czego na szczęście nie doszło. Szczerze mówiąc wszystkie bromance są urocze, wszyscy mają takie krótkie momenty, że to wygląda jakby to było coś więcej (ach to gejowskie One Direction), ale jednak Ziam troszkę się różni od załóżmy Narry'ego. Jeśli są razem to będę ich wspierać choćby nie wiem co, w końcu po to tu jestem, ale ciągle nie jestem do tego przekonana. Tak pół na pół, biorę różne opcje pod uwagę. W sumie zanim przekonałam się w 100% do Stylinsona też minęło dużoooo czasu, a teraz nawet dla mnie nie ma mowy, że oni nie są razem. Dziękuje Ci za tą notkę, dzięki Tobie zobaczyłam mnóstwo uroczych momentów Ziama, których nigdy wcześniej nie widziałam :) p.s. ciekawe kogo Niall ma tam na boku haha.

    OdpowiedzUsuń
  25. ten nagłówek jest z tumlr jbluvsbabycakes.tumblr.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yuuup. Wszystko z autorką już obgadane, nagłówek został zapożyczony :)

      Usuń
  26. Hej ktoś w 2020 ? Jeśli tak to może wypowiesz się o ciąży Gigi ? :(

    OdpowiedzUsuń