niedziela, 5 maja 2013

Wstęp.

Tytuł: Daredevil = ryzykant. Nagłówek zaciągnięty od @JBluvsBabycakes

Miejsce akcji: Wolverhampton.


Opis: ,,Czy nienawiść może przerodzić się w miłość?''


Ostrzeżenie: Opowiadanie zawierać będzie brutalność, przekleństwa oraz sceny łóżkowe +18.


Czas dodawania rozdziałów: Dwa lub trzy razy w tygodniu.

Od autorki: Hej kochani! Tak bardzo prosiliście mnie o nowego bloga, że.. Wysłuchałam wasze prośby i o to powróciłam z nowym opowiadaniem o Ziamie! Różni się nie tylko tym, że piszę o homoseksualizmie, ale także tym, że chłopaki nie są wcale sławni (być może w późniejszej części opowiadania będą, zobaczy się) . Chodzą normalnie do szkoły. Mam nadzieję, że spodoba wam się ten blog, jak mój poprzedni <3 Chciałabym znów zyskać takich wspaniałych czytelników! A teraz już nie zanudzam! Obejrzyjcie bohaterów! Jeśli ktoś pojawi się nowy, napiszę o tym :) No i zapraszam na pierwszy rozdział ♥. Enjoy! x


Zayn Malik.




Liam Payne.
Niall Horan.
Harry Styles.
Louis Tomlinson.
Danielle Peazer.


Lily Watson.
Marius Listhrop (Mazzi)

Andy Samuels.

8 komentarzy:

  1. Fajny wstęp. ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiada się bardzo ciekawe i ekscytujące opowiadanie. Bardzo cieszę się, że założyłaś nowego bloga i z chęcią będę śledzić historie Liama i Zayn'a. ~see_the_smile

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam twojego wcześniejszego (świetnego ♥) bloga i teraz też będę! ;) Po tym krótkim co prawda wstępie bardzo ciekawie sie zapowiada :> / Justyna

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Co tam że to było pisane przynajmniej rok temu mam nadzieje że ucieszysz sie że po takim czasie ktoś dotarł to twojej twórczości :* pozdrawiam <3 i lece czytać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po takim czasie :o Cholera, miłego czytania, choć nie najlepiej wyszło mi to opowiadanie! :)

      Usuń
  6. taka desperacja w szukaniu fanfiction z Ziamem ze pojawilam Sie tu kompletnie przypadkowo. I to po jakim czasie od twojej publikacji

    OdpowiedzUsuń
  7. Cholerka jeszcze się okazało ze w sumie to nie mieszkasz tak daleko ode mnie xd

    OdpowiedzUsuń